Service

Uanset hvem du er og hvilken en bil du har, handler den gode Bilpartner service om, at du som kunde oplever ægte engagement, rigtig god og brugbar information, reelle valgmuligheder og præcis dokumentation. Det kalder vi almindelig sund fornuft.

Vi forholder os til dine ønsker og behov, og allerede ved tidsbestilling kan du få et overslag på reparationens pris, hvis det er muligt. Når vi er enige om pris og reparationstid, er det allerede starten på en god serviceoplevelse.

Der er sammenhæng mellem vores priser og vores ydelser. Det betyder at du får værdi for dine penge hos os. Vi gør det, vi er gode til. Vi har det rigtige udstyr og forebygger ubehagelige overraskelser for vores kunder. For os er rigtigt udstyr og veluddannede mekanikere nemlig en del af den gode kundeservice.

Du får en optimalt serviceret bil, hvor fabrikkens forskrifter er fulgt. Vi dokumenterer, at service er udført efter gældende forskrifter, og du får de rigtige stempler i servicebogen. Vores værktøj og udstyr bliver løbende kontrolleret. Så kan du være sikker på, at målinger og indstillinger bliver udført korrekt første gang

Vi tilbyder altid en detaljeret gennemgang af din faktura og dokumentation. Og så rådgiver vi gerne om fremtidige service- og reparationsbehov, så du har overblik over din biløkonomi.